Länstrafiken söker fler medarbetare till kundservice

Vi söker 4 st medarbetare till Länstrafiken i Överkalix. Du kommer att ingå i ett team på kundservice där alla jobbar nära varandra.

Arbetsuppgifter

  • Besvara samtal från färdtjänstresenärer, registrera och samordna resorna.
  • Besvara samtal från sjukresenärer, registrera och samordna resorna.
  • Bevara förfrågningar om trafikupplysning.
  • Kontakter med trafikföretag.
  • Regeltolkningar för resorna.
  • Andra förekommande arbetsuppgifter i kundserviceverksamheten

Kvalifikationer

  • Datorvana, då all registrering görs via dator.
  • Stresstålighet, ibland vid tillfällig hög belastning av samtal.
  • Servicevänlighet, direktkontakt med kunder, ansiktet utåt.
  • Geografiskt intresse, speciellt Norrbottens geografi eftersom vi jobbar över hela länet.
  • Språkliga krav på mycket god svenska och god engelska. Färdigheter i finska språket (riksfinska eller meänkieli) är meriterande.

Anställningsvillkor
Visstidsanställning, heltid (100 %) med stor möjlighet till tillsvidareanställning.
Utbildning sker internt med start oktober 2018.

Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta teamledare; Rose-Marie Larsson, 0926-752 21, rose-marie.larsson@ltnbd.se eller David Enbom, 0926-752 25, david.enbom@ltnbd.se eller facklig företrädare för Vision; Erika Nilsson, 0926-752 12, erika.nilsson@ltnbd.se

Skicka ansökan med CV senast 24 september 2018 till e-post: kontoret@ltnbd.se
Ange referens "46:2018:01 Ansökan Kundservicepersonal"  i ditt mail.

Det går också att skicka in din ansökan med post till:
Länstrafiken Norrbotten
Box 183
956 23 Överkalix
Märk kuvert med "46:2018:01 Ansökan Kundservicepersonal".